środa, 17 kwietnia 2013

Krótkie info :)

 Wiem, korzystając z chwili informuje, żebyście się nie zdziwili, zmieniam nazwę z Magda9194 na Oliwia Loue. Jeszcze przez chwile będzie tak jak teraz widać. W sob. za tydzień zmieniam (26.04.), tak informuje ;)
 Wracam za niedługo, 26.04. trzymajcie kciuki, aby mi dobrze egzamin wyszedł :)
Mam nadzieję, że jeszcze mnie nie opuściliście.
Aha, założyłam sobie konto na ask.fm . Pytajcie jeśli chcecie i o co chcecie :D http://ask.fm/OliwiaLo
Pozdrawiam ;)

3 komentarze:

  1. Powodzenia w egzaminach. Ja Cię nie opuszczę! Moja Mroczna osoba jest z Tobą. Pozdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę trzymać kciuki, żeby dobrze Ci poszło. Cieszę się, że już niedługo wrócisz. :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęścia życzę i zapraszam do czytania nowego rozdziału. Oczywiście, gdy już odetchniesz po egzaminach.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy