sobota, 27 kwietnia 2013

Rozdział XXI część 1

Chwile później wyszła z apartamentu i udała się ciemnym korytarzem. Gdy szła ujrzała kruczowłosego chłopaka w czarnej szacie. Zatrzymał się przed nią i szarmancko powiedział:
-Dostojna pani spieszy na lekcje?
-T-tak...-Dopowiedziała zaskoczona.
-Wie, że ma dziś ze mną?
-Ja? Z, z tobą? Przecież miałam mieć z Avtesem...-Odparła zaskoczona.
-Avtes ma dziś z Shae. I chcąc nie chcąc, dostałem ciebie-Odrzekł.-Choć wolałem z Shae-Powiedział cicho, lecz Laera to usłyszała. Chciała już mu coś zrobić ze złości, lecz opanowała się. Przecież był pod działaniem uroku...
-Więc chodźmy-Odpowiedziała niechętnie.
Po przechadzce mrocznymi i ciemnymi korytarzami zamku, dostali się na ogromną sale. Stały tam kukły, miecze, łuki i inne przedmioty walki. Dziewczyna przestraszyła się. Jak miała mu powiedzieć, że nie może czarować? Jest pod działaniem czaru, jeszcze powie o wszystkim Shae! Już miała powiedzieć coś w stylu, że nie chce, lecz mag był pierwszy.
-Wiesz Laero, pamiętam cie z tej karczmy. Od razu, kiedy na ciebie spojrzałem widziałem moc w tobie. Zobaczyłem wtedy coś jeszcze.-Odparł, a dziewczynie kamień spadł z serca. Na razie nie musiała mu nic mówić. Chłopak podszedł do niej na minimalną odległość i odgarnął jej włosy do tyłu. Laerze przeszły ciarki po plecach. Czuła, że zaraz może dojść do czegoś więcej, lecz zawiodła się.-Masz niesamowity naszyjnik-Szepnął.-Mogę go zobaczyć?
Laera jak oparzona odskoczyła do tyłu.
-Jasne-Wydukała i wyjęła go spod ubrań. Był ciepły, nigdy go nie zdejmowała. Zawsze czuła od niego jakby magie. W świetle słońca, które wbijało się do pomieszczenia przez ogromne szyby, błysnęło lekko rubinowym światłem.
-Wygląda tak niesamowicie, pomyślałem, że może być zaczarowany.-Odparł i ogromnymi oczami spoglądał na cudo. Wyciągnął do niego rękę i lekko go dotknął. Wtedy wydarzyło się coś niesamowitego. Kamień błysnął czerwonym blaskiem, by po chwili zgasnąć, za to Fasmer odsunął się do tyłu i oddychał ciężko.
-Nic ci nie jest?-Spytała zdumiona i  zaskoczona Laera.
-Ten kamień... on... on...-Nie mógł się wysłowić.-On... jest niesamowity. Laero, on znosi klątwy i uroki! Już rozumiem!-Mówił uradowany.-Shae rzuciła na wszystkich urok! Nie wiedziałem, dlaczego cały czas myślałem o niej. Dopiero ten kamień mnie odczarował!-Powiedział i jego mina zrzedła.-Shae rzuciła urok na wszystkich... ona, ona jest szpiegiem? Została wysłana przez Nalijczyków?-Spytał, a Laera bezradnie pokiwała głową.-I ty o wszystkim wiedziałaś?
-Wiem więcej.-Odparła cicho.
-Jak to więcej?
-Nalijczycy... oni... oni zebrali armie i już tu prawie są...
-Jak to: Prawie tu są?-Wyszeptał z miną wyrażającą strach.
-To znaczy, że nie ma już nadziei...
-Nie Laero.-Powiedział stanowczo, co zaskoczyło dziewczynę.-Ty jesteś tą nadzieją.-Dodał i spojrzał jej głęboko w oczy.
-Ja... ja...-Nie potrafiła się wysłowić, nie wiedziała, co ma zrobić. Musi powiedzieć prawdę, nie, nie może jest jedyną nadzieją. Ale jak będzie tą nadzieją skoro nie może czarować?-Ja nie mogę czarować!-Wydusiła w końcu. Chłopak stanął jak wryty.


----------------------------------------------------------------------------
No i jestem :)  Wybaczcie za krótki rozdział, ale nie chce mi się wziąć za napisanie :D
Egzamin jakoś poszedł, ale co napisałam to już nie zamienię (choć chyba wiecie, jak nas zaskoczyli charakterystyką? Zapomniałam napisać wyglądu :P)
Mam nadzieje, że jesteście tu jeszcze? Skomentujcie plz :D
Do blogerek/ów, którym nie skomentowałam jakiejś notki - Czytam, ale nie mam czasu napisać koma...
Co do Oliwia Loue, nie zdziwcie się, to wciąż Magda9194

11 komentarzy:

  1. Cieszę się, że już wróciłaś tylko szkoda, że rozdział krótki. Naszyjnik który znosi klątwy?
    Pomysłowe! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, tutaj oceniająca Katte z ocenialni Cookies For. Ponieważ masz bardzo dużo rozdziałów, a ja jestem tylko człowiekiem, który niestety nigdy nie ma zbyt dużo czasu, to czy mogłabym ocenić wybrane rozdziały ( nie wszystkie )? Dziękuję za odpowiedź, pod tym komentarzem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne :) Sama się zastanawiałam jak to wszystko chcesz ocenić :D

      Usuń
  3. ohhh w końcu ktos przejżał na oczy ;p wiadomo, że za pomocą naszyjnika, ale chociaż Laera nie jest sama i może otrzymać od chłopaka pomoc ;)) mam nadzieję, że jakoś temu zaradzą i może odczarują reszte magów ? oby tylko zdążyli na czas...
    rozdział krótki, ale naprawdę świetny i tylko czekać na więcej ;p nosz kurde ciekawość mnie zżera xD zresztą lepiej nam opowiadaj jak tam egzaminy poszły ? pozdrawiam ;*** hid.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. BOOOOOOOOOOSKI !! , Bardzo bym prosiła o szybsze dodawanie rozdiałow , bo niesamowicie piszesz i ja juz poprostu sie spinam jak wchodze a tu nic . Ogromnie sie ciesze ze jestes znowuz to z nami. Prosze tez o dluzsze te rozdzialy . Anżeliaa .: 3

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny cieszę sie, żę pojawił się chłopak z karczmy , skaczę z radości, siedząc na kzesełku. Ciekawy zwrot akcji "Ale ja nie pootrafię czzarować!!!" Zaskoczyło mnie tak jak kanmień który zżuca uroki a I Magdo nominuję cię do nagrody Libster Blog pytania w zakładce u mnie powinny się pojawić dziś jutro

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo ciekawe. Fajny rozdział :_)

    Czekam na kolejny, poinformuj mnie o nowym jakbyś mogła ;D u mnie na "Zostaw mi wiadomość" :3

    Wpadnij do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój podoba mi się jeszcze bardziej, ale nie dałaś mi się nasycić. Zdecydowanie zbyt krótkie rozdziały. Fasmer mi się podoba, z nim Laera będzie bezpieczna. I bardzo wyrazista z niej postać. A co do Twojej poprzedniej notki to błędy, które zdarzają się nawet najlepszym nie są takim strasznym powodem do zmartwień. Są niezauważalne przy takiej cudownej historii.
    U mnie już dziś pojawi się nowy post. Drżyjcie, nadchodzi Anielica! xD Miłego czytania . ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooo świetny rozdział <3 Ale czemu tak krótko? Proszę pisz dłuższe notki i nie kończ w takich momentach ;) normalnie nie mogę się doczekać, by zobaczyć jak to wszystko rozegrasz!
    Pozdrawiam ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. Czemuż to taki krótki rozdziałek ? Tak poza tym , świetnie piszesz : ) . Czekam na kolejny dział *o*

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepraszam, że tu, ale chciałam cie poinformować o nowym rozdziale na moim blogu.
    http://strazniczkajasmine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy